Wednesday, January 19, 2011

BORANG PENCALONAN MESYUARAT AGONG KE-12











2 comments:

BAE said...

Saya pernah menghantar borang keahlian bersama-sama sedikit wang pendaftaran ketika mula-mula diterima menjadi Jurubahasa lebih kurang 2 tahun lepas. Bagus juga kalau saya boleh memeriksa keahlian saya online.

Kesatuan Jurubahasa & Penterjemah said...

Saudara/i BAE... sila emailkan nama penuh anda, No Kad Pengenalan & tempat anda bertugas ke jurubahasa@gmail.com, saya akan memeriksa status keahlian anda...

cadangan anda untuk menyemak status secara online amat bagus... kami para MJK akan usahakan perkara tersebut... saya akan membawa perkara ini ke mesyuarat MJK yang akan datang... terima kasih atas sokongan dan perhatian anda...

Awais Al-Qarni bin Omar
Setiausaha Kehormat
Kesatuan Jurubahasa & Penterjemah
Kementerian Kehakiman Malaysia Barat