Monday, March 19, 2012

ISU KAKI TANGAN KONTRAK

Salam sejahtera,

Di sini saya ingin memberi penjelasan mengenai isu di atas. Lanjutan dari pengumuman di blog ini mengenai isu di atas pada 13 March 2012 yang lalu, saya telah menerima ratusan emel berkaitan isu tersebut.

Dukacita dimaklumkan bahawa Kesatuan Jurubahasa-jurubahasa & Penterjemah-penterjemah, Kementerian Kehakiman Malaysia Barat yang merupakan Kesatuan Gabungan CUEPACS hanya mewakili Jurubahasa Mahkamah secara khususnya sahaja.

Untuk isu yang berkenaan di atas kami melebarkan khidmat kami untuk semua kakitangan gred Perundangan dan Kehakiman (Gred L) sahaja.

Saya memohon jutaan kemaafan kerana kami tiada mandat mewakili gred-gred lain. bagi kakitangan gred-gred lain (selain gred L) anda boleh meluahkan permasalahan anda kepada wakil CUEPACS yang mewakili gred anda.

Harap maklum bahawa blog ini diwujudkan bagi menyalurkan informasi kepada ahli-ahli Kesatuan kami iaitu Jurubahasa Mahkamah. Sekali lagi saya mengambil kesempatan untuk memohon kemaafan di atas segala kesulitan.

Saya yang benar.

( AWAIS AL-QARNI BIN OMAR )
Setiausaha Kehormat
Kesatuan Jurubahasa- jurubahasa & Penterjemah-penterjemah
Kemeneterian Kehakiman Malaysia Barat

No comments: